میری مالزی یادت نره تو این مکانا عکس بگیری!

مالزی کشوری متنوع و جذاب است و ترکیبی از شهرهای شلوغ، مناظر خیره کننده است که به عکاسان فرصت های متعددی برای ثبت تصاویر جذاب می دهد.

در ادامه برخی از بهترین مکان های عکاسی آورده شده است:

کوالالامپور

پایتخت مالزی به خاطر آسمان خراش های نمادین، معماری تاریخی و بازارهای شلوغش شناخته شده است. از برج‌های دوقلوی پتروناس، بازار شبانه پر جنب و جوش Jalan Alor یا ساختمان تاریخی سلطان عبدالصمد عکس بگیرید.

جورج تاون، پنانگ

این شهر به هنر خیابانی پر جنب و جوش، و صحنه های متنوع غذایی مشهور است. نقاشی های دیواری خیابانی منحصر به فرد، اسکله های رنگارنگ قبیله یا معبد چشمگیر Kek Lok Si را ثبت کنید.

ارتفاعات کامرون

دراین مقصد مرتفع از کوهستانی مزارع چای پر جنب و جوش، جنگل خزه ای زیبا یا معماری جذاب به سبک تودور در برینچانگ و تانا راتا عکس بگیرید.

ملاکا (مالکا)

این شهر تاریخی به دلیل میراث فرهنگی غنی خود از جمله تأثیرات هلندی، پرتغالی و بریتانیایی شناخته شده است. از خیابان پر جنب و جوش Jonker، رودخانه منظره Melaka، یا کلیسای نمادین مسیح و Stadthuys عکس بگیرید.

جزیره پانکور

 این جزیره دارای برخی از زیباترین سواحل مالزی است. ساحل نیپا و ساحل مرجانی سواحل مناسبی برای سفر ماه عسل هستند. جزایر کوچک با مرجان های شگفت انگیز، ماهی و خیار دریایی به درخشش این جزیره می افزاید. این یکی از جادویی ترین مکان های ماه عسل مالزی است.

لنکاوی

این مجمع الجزایر دارای سواحل بکر، جنگل های بارانی سرسبز و تشکیلات زمین شناسی خیره کننده است. از ساحل زیبای Pantai Cenang، مناظر پانوراما از پل آسمان لنکاوی یا پارک آرام ژئوفارست Kilim عکس بگیرید.

کوتا کینابالو، صباح

این شهر ساحلی دروازه ای به سوی مناظر خیره کننده بورنئو از جمله کوه کینابالو و جزایر پارک ملی تونکو عبدالرحمن است. اسکله پر جنب و جوش، جزایر زیبا، یا مناظر پانوراما را از پلتفرم رصدخانه سیگنال هیل ثبت کنید.

تامان نگارا

این پارک ملی یکی از قدیمی ترین جنگل های بارانی جهان است که حیات وحش متنوع، گیاهان منحصر به فرد، و فعالیت های هیجان انگیز در فضای باز را ارائه می دهد. از جنگل سرسبز، گذرگاه سایبان چشمگیر، یا آبشار آرام لاتا برکوه عکس بگیرید.

جزیره سیپادان

این مقصد غواصی مشهور جهان، آب‌های شفاف، حیات دریایی متنوع و صخره‌های مرجانی خیره‌کننده را ارائه می‌دهد. صحنه های پر جنب و جوش زیر آب، سواحل زیبای ماسه سفید، یا فضای آرام جزیره را ثبت کنید.

غارهای باتو

این مکان نمادین هندو دارای مجموعه ای از غارها، معابد رنگارنگ و مجسمه ای بلند از لرد موروگان است. صخره های آهکی چشمگیر، فضای داخلی پر جنب و جوش معبد، یا جشنواره پر جنب و جوش Thaipusam را تماشا کنید.

پارک ملی باکو، ساراواک

این منطقه حفاظت شده دارای مناظر متنوع، حیات وحش منحصر به فرد، و صخره های خیره کننده است. پشته دریای نمادین باکو، میمون‌های خرطومی خیره‌کننده، یا صخره‌ها و سواحل چشمگیر را به تصویر بکشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *