معرفی رستوران های برتر باکو آذربایجان

اگر قصد سفر به باکو آذربایجان را دارید رفت به رستوران های این شهر و خوردن غذا های محلی وبین المللی این شهر خالی از لطف نیست در این مطلب به معرفی چند مورد از رستوران های برتر باکو میپردازیم.

1.Black City Lounge & Terrace- بلک سیتی

بلک سیتی لانژ و تراس رستورانی دنج است که در ساحل دریای خزر واقع شده است و تجربه های بی نظیری از غذاخوری و قلیان را ارائه می دهد که رنگارنگ، خوش طعم و مملو از خنده است. سالن تازه افتتاح شده دارای دکوراسیون داخلی مجلل و در عین حال آرامش بخش، یک تراس سخاوتمندانه با مناظر شگفت انگیز، یک منطقه دنج بار-لنج، و خوشمزه ترین غذاهای محلی شهر است.

2.sahil bar & Restaurants – رستوران ساحل باکو

ساحل اولین رستوران معاصر کاسپین آذربایجان است. تیم باتجربه آشپزخانه غذاهای فوق العاده ای را آماده می کند و طعم های کلاسیک را با ترکیب خلاق متعادل می کند. کباب پز زغالی که به طور ویژه طراحی شده است، سطح مناسبی از حرارت شدید را تولید می کند تا گوشت را به خوبی تفت دهد و کباب های معطر و لطیفی تولید کند.

همچنین به خاطر طراحی  و تزیین  خاص آن که شامل مجسمه های پرندگان دریایی و تصاویر وا لهای دریایی می باشد در رستوران ساحل آرامش دریا را حس می کنید.

3. Cay Bagi 145 – باغ چای 145

چیزی که «باغ چای 145» را خاص می کند موقعیت مکانی آن است. منظره خیره کننده شهر قدیمی از پشت بام حمام معروف بانو شما را به سفری هیجان انگیز به تاریخ می برد.

چه از بهترین وعده های غذایی از غذاهای سنتی و غربی لذت ببرید، چه صرف صبحانه پرطرفدار با مجموعه ای متنوع از مرباها، یا پذیرایی از خودتان با یک دسر شیرین، فضای ملی را احساس می کنید. این رستوران با مساحت 1200 متر مربع، چهار طبقه و ظرفیت 323 صندلی، اتاق بزرگ سالن، تراس باز و بسته با زیباترین منظره و اتاق های خصوصی را ارائه می دهد.

4.Cali Beach Club – باشگاه ساحلی کالی

آشپزخانه اوپن این رستوران با برخی از خوشمزه‌ترین غذاهای کالیفرنیایی، مجموعه‌ای از گوشت‌های وسوسه‌انگیز از کباب‌های داغ مانگال و همچنین طعم‌های تند غذاهای شرق آسیا، یک بار خام و سوشی، پیتزاهای بزرگ و البته شیرینی و کوکتل‌های دست‌ساز و سانگریا یا موهیتو کلاسیک پر شده است.

موسیقی زنده، ساحل، زمین‌های بازی از امکانات تفریحی این رستوران است.

5.Pendir & Chorek – رستوران نون و پنیر

رستوران غذاهای آذربایجانی، در قلب شهر قدیمی باکو، منوی این رستوران شامل انواع غذاهای آذربایجانی، اروپای شرقی، باربیکیو، اروپایی رژیم های غذایی خاص گیاه‌خواری میباشد.

همچنین در رستوران موسیقی زنده پخش میشود و ناهارخوری خصوصی و زمین های بازی برای سرگرمی میهمانان فراهم آورده شده.


6.Qazmaq Cafe & Restaurant-کافه رستوران گازماق

کافه رستوران گازماق با ارائه انواع غذاهای خاورمیانه، اروپای شرقی ،رژیم های غذایی خاص گیاه خواری، وعده های غذایی حلال تبدیل به یکی از غذا خوری های خوب شهر باکو شده است.

همچنین در این رستوران سنتی موسیقی زنده پخش میشود.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

۱ دیدگاه برای ”معرفی رستوران های برتر باکو آذربایجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *