تور تایلند | پاتایا+بانکوک ویژه بهار

جزئیات تور

  • قیمت: 39.200.000
  • مدت: 4 شب پاتایا+ 3 شب بانکوک
  • تاریخ برگزاری: 1403-02-17
  • بانکوک پاتایا: مشاهده پکیج

اطلاعات تور

تور تایلند (4 شب پاتایا +3 شب بانکوک) با پرواز ماهان

پرواز تاریخ 17 اردیبهشت

خدمات تور تایلند

خدمات تور شامل بلیط رفت و برگشت فرودگاهی (پرواز هواپیمایی سلام ایر) ، ترانسفر فرودگاهی ،پرواز پوکت به بانکوک ،7 شب اقامت در هتل با صبحانه ، بیمه مسافرتی ، راهنمای فارسی زبان،ویزا

شرایط تور

  • مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور عهده آژانس درخواست کننده میباشد و آیسان پرواز هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوع الخروج بودن مسافر ندارد.
  • بپرواز ها چارتر و هتل گارانتی میباشد لذا پس از درخواست به هیچ عنوان قابل کنسل کردن نمیباشد
  • پرداخت 50% مبلغ تور هنگام درخواست الزامی میباشد و در صورت افزایش نرخ ارز و عدم تسویه ما به التفاوت دریافت میگردد.

 

 

اطلاعات مهم در مورد سفر به تایلند

  • زبان مردم این کشور تایلندی میباشد.
  • دین اکثر مردم این کشور بودایی است .
  • پیش شماره ی  این کشور ۶۶+ میباشد.
  • واحد پول کشور بات / بت است.
  • اختلاف زمان تایلند با ایران حدود 2 ساعت و 30 دقیقه است
  • برای مسافرت به این کشور وجود ویزا لازم است.
  • مردم این کشور احترام و علاقه زیادی به پادشاه حال حاضر و قبلی خود دارند و بهتر است هرگز درباره پادشاه صحبت نکنیدو هرگونه بی احترامی به این اشخاص ممکن است باعث زندانی شدنتان شود.

بهترین زمان برای سفر به تایلند

بهترین فصل تایلند از نظر کم بودن گرما و باران در تایلند، بین ماه های نوامبر تا فوریه و در فصل سرماست. دمای هوا تایلند در این فصل روزها ۲۸ درجه سانتیگراد و شب ها ۱۲ درجه سانتیگراد است و هوا کم ترین رطوبت را دارد.

بانکوک (Bangkok) به عنوان پایتخت تایلند شناخته می‌شود و در تمام طول سال نیز شلوغ است و هیچ گاه نمی‌توانید در اینجا از جمعیت بسیار زیاد دوری کنید. بهترین زمان برای بازدید از این شهر از لحاظ آب‌وهوایی از ماه نوامبر تا اوایل دسامبر است. در این موقع از سال، فصل باران‌های موسمی رو به پایان است و در عین حال، هنوز تعطیلات شروع نشده‌اند.

ماه سپتامبر نیز معمولا بارانی‌ترین ماه در بانکوک است. در بخش‌های کم ارتفاع بانکوک در نزدیکی رودخانه چائو فرایا (Chao Phraya River) در طول فصل بارانی امکان سیلاب وجود دارد و این در حالی است که آلودگی شهر تایلند باعث می‌شود تا سطح رطوبت در تمام طول سال بالا باشد.

+

پاتایا معمولا تنوع آب و هوایی زیادی ندارد. اما رطوبت و بارش‌های ناگهانی ممکن است در هر فصلی اتفاق بیفتد. اگر به قصد گشت و گذار و لذت بردن از تفریحات آبی به پاتایا سفر می‌کنید، بهترین ماه‌ها برای این منظور ماه می، ژوئن و آوریل است. چون در این ماه‌ها دمای هوا بین ۲۷ تا ۳۳ درجه متغیر است.

ماه‌های دسامبر، مارس و ژانویه نیز از یک منظر دیگر بهترین زمان سفر به پاتایا هستند؛ چرا که در این ماه‌ها احتمال بارندگی بسیار کم است. اگر از هوای شرجی فراری هستید، باید بگوییم که تمام فصول در پاتایا شرجی هستند. البته این میزان در ماه اکتبر به بیشترین میزان خود یعنی ۷۸.۹ درصد و در ماه دسامبر به کمترین میزان خود یعنی ۶۳.۸ درصد می‌رسد.

سفر در فصل بهار

 کشور تایلند به دلیل موقعیت مکانی که دارد کمی متفاوت است. در واقع بهارهای تایلند به شروع فصل گرما و بارش باران‌های موسمی معروف هستند. این فصل به طور معمول روزهای گرم و شب‌های خنک دارد. با این وجود از آنجا که بارش باران‌های موسمی گه گاه و روز شمار هستند و همچنین هوای صاف و آفتابی، امکان استفاده از تفریحات سواحلی و پایین آمدن قیمت تور تایلند در این فصل نسبت به نیمه دوم سال باعث شده تا بسیاری از گردشگران بهار را برای سفر به تایلند و گذراندن تعطیلات در سواحل این کشور انتخاب کنند.

سفر در فصل تابستان

با آغاز فصل تابستان (از ماه جون تا آگست) و شروع بارش‌ باران‌های موسمی گردشگری در تایلند کم رونق شده و این کشور خلوت‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند. به دلیل بارانی بودن هوا در بیشتر روزهای سال استفاده از تفریحات ساحلی نیز تقریبا غیرممکن می‌شود. اما با نزدیک شدن به شهریور ماه هوا کمی خنک‌تر شده، از رطوبت کاسته شده و کم کم همه چیز برای سفر و گردشگری محیا می‌شود.تابستان با داشتن شرایط آب و هوایی خاص ارزان‌ترین فصل سفر به تایلند شناخته می‌شود. اگر قصد سفر به تایلند را در فصل تابستان دارید می‌توانید از حراج‌های پوشاک این کشور و قیمت ارزان ورودیه‌ها استفاده کنید.

سفر در فصل پاییز

با شروع فصل پاییز (از سپتامبر تا نوامبر) فصل سفر و گردشگری نیز آغاز می‌شود. پایین آمدن رطوبت و دمای هوا نسبت به تابستان، تابش ملایم آفتاب و موج‌های آرام، سواحل پوکت، پاتایا و کرابی را برای استقبال از گردشگران در فصل پاییز آماده می‌کند. در این فصل می‌توانید به سواحل تایلند سفر کرده و از تفریحات آبی مانند شنا در آب‌های شفاف، قایق‌سواری در میان صخره‌های برآمده از آب پوکت، موج سواری، غواصی، پاراگلایدر و … لذت برده و خرید از بازار روی آب در پایاتا و پوکت را تجربه کنید.

پاییز یکی از بهترین فصل های سفر به تایلند می باشد.

سفر در فصل زمستان

فصل خشک سال اصولا شلوغ‌ترین زمان در تایلند به شمار می‌رود،این فصل را می‌توان با دمای ۱۸ تا ۲۵  درجه سانتی‌گراد می‌توان بهترین فصل سفر به تایلند دانست. در این فصل هوا در معتدل‌ترین حالت خود قرار دارد و خبری از وزش باد و باران‌های موسمی نیست. این هوای عالی افرادی که تابش آفتاب را به برف و باران در کشور خود ترجیح می‌دهند به سمت جزایر تایلند می‌کشاند. در این فصل تمام امکانات گردشگری جزیره از هتل‌های کنار دریا و جاذبه‌های طبیعی گرفته تا رستوران‌ها و تفریحات آبی برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌شوند و گردشگران تایلند با هر سلیقه‌ای می‌توانند رویایی‌ترین تعطیلات خود را سپری کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای تایلند

مدارک لازم جهت اخذ ویزای تایلند:

اصل پاسپورت+یک قطعه عکس+کپی شناسنامه+اصل بلیط هواپیما+مشخصات فردی+کپی کارن ملی (حضور مسافر در ایران الزامی می باشد.)

مدت ویزا:

  • عادی سینگل ——> 38 یورو                   تحویل: 1 هفته کاری
  • عادی دبل ———-> 73 یورو                   تحویل: 1 هفته کاری
  • فوری سینگل —–> با هماهنگی            تحویل: 3 روز کاری
  • فوری دبل ———> با هماهنگی            تحویل: 3 روز کاری

ویزای توریستی تایلند برای افرادی که به قصد گردشگری وارد کشور پادشاهی تایلند می‌شوند، صادر می‌گردد. مدت اعتبار ویزای توریستی، سه ماه پس از صدور است و می‌توانید به مدت ٣٠ یا ٦٠ روز در تایلند اقامت داشته باشید، از اماکن توریستی دیدن کنید و به اندازه‌ی مجاز گمرکی – یعنی ٣٠کیلوگرم- اجناس دلخواه خود را بخرید. برای درخواست روادید توریستی، حضور متقاضی الزامی نیست و وقتی برای مصاحبه تعیین نمی‌شود؛ (در مورد روادید تجاری یا روادید بلندمدت، مقررات متفاوت است و حضور متقاضی به منظور مصاحبه ضروری است.)
توجه: روادید توریستی به شما امکان کار و تجارت نمی‌دهد و در صورتی که بدون اجازه‌ی کار، اقدام به اشتغال نمایید، طبق قانون با شما برخورد خواهد شد.
اولین مرحله برای درخواست روادید هر کشوری، تکمیل فرم تقاضای روادید است. این فرم را می‌توانید از سایت سفارت پادشاهی تایلند در ایران دریافت کنید. فرم تقاضای روادید باید در دو نسخه و برای هر کدام از مسافران به طور جداگانه تکمیل شود.

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

هواپیمایی ماهان