تور هندوستان | دهلی + آگرا + گوا

جزئیات تور

  • قیمت: 13.000.000 + 700$
  • مدت: 7 شب و8 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-01-24
  • خدمات تور: پرواز ماهان ، ويزا ،7 شب هتل با صبحانه ،راهنماي فارسي زبان ، ترانسفر فرودگاهي و بين شهري 3گشت شهری با نهار

تور هندوستان

2 شب دهلی+ 1 شب آگرا+ 4 شب گوا

خدمات تور

پرواز ماهان،ویزا،7شب هتل با صبحانه،راهنمای فارسی زبان،ترانسفر فرودگاهی و بین شهری ، گشت شهری با نهار

نرخ کودک بدون تخت 10.995.000 تومان میباشد.

مدارک لازم

  • اصل پاسپورت با حداقل 7 ماه اعتبار با درج امضاء مسافر + 2 قطعه عکس رنگی 5*5 (شبیه پاسپورت نباشد) + کپی شناسنامه تمام صفحات + فرم پر شده جهت اطلاعات مسافر ( لطفاً جهت دریافت این فرم با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمائید ) و کپی پشت و روی کارت ملی .
  • مسئولیت کنترل گذرنامه از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده خود آژانس میباشد.
  • پرواز ها چارتر و هتل گارانتی میباشد ، لذا پس از درخواست به هیچ عنوان قابل کنسل کردن نمی باشد.
  • در صورت تائید نشدن هتل درخواستی هتل مشابه جایگزین می گردد.

اطلاعات مهم در مورد تور  هندوستان

  • در هندوستان زبان‌ های هندی و انگلیسی ارتباطات رسمی و امور دولتی را برعهده دارند همچنین هر ایالت دارای زبان‌ های رسمی و ملی ویژه خود است برای مثال می توان گفت زبان رسمی ایالت دهلی یا ناحیه پایتخت به ترتیب انگلیسی ، اردو و هندی است .
  • هند مجموعه ای از ادیان مختلف و فرقه‌ های مذهبی گوناگون است که اغلب آنها از هندوئیسم ، اسلام و آیین بودایی تشکیل شده است .
  • پیش شماره ی  این کشور 91+ میباشد.
  • واحد کوچک پولی در هندوستان پیسه  می باشد که هر 100 پیسه برابر با یک روپیه است.
  • اختلاف زمان تایلند با ایران حدود 1 ساعت است.
  • برای مسافرت به این کشور وجود ویزا لازم است.
  • بهترین زمان برای سفر به هندوستان

    کشور هندوستان یکی از بزرگترین و مهم ترین کشورهای جهان است که با جاذبه های گوناگون هر ساله پذیرای توریست هاست. این کشور قدمتی بسیار دیرینه دارد و به لطف تاریخ طولانی و وجود فرهنگ های متفاوت، دارای جاذبه های توریستی فراوان است. هند وسعت زیادی هم دارد و از نظر آب و هوایی در مناطق مختلف آن گوناگونی زیادی دیده می شود.

    بسیاری از مناطق هند بسیار گرم هستند و در عین برخی از مناطق این کشور آب و هوای سرد و کوهستانی دارند. به دلیل وجود این همه تنوع در آب و هوای مناطق مختلف هند، این کشور برای همه افراد و همه فصل های سال مقصد مناسبی برای مسافرت به شمار می آید.

    فصل زمستان

    در فصل زمستان، بیشترین تعداد مسافرت ها به هند انجام می شود. فصل زمستان (که در هند بین ماه ها دسامبر تا فوریه است) فصل داغ توریسم و گردشگری است. در این مدت بیشتر از هر زمان دیگری توریست ها به هند می روند و به همین دلیل هزینه هتل و تور افزایش می یابد. اما از سوی دیگر روزهای کریسمس و جشن سال نو میلادی نیز در همین بازه زمانی قرار گرفته اند.

    فصل باران های موسمی

    فصل باران های موسمی هند از ماه ژوئن تا ماه سپتامبر است و به عبارتی از اوایل خرداد شروع می‌شود و تا اوایل مهر به پایان می‌رسد. بیشترین میزان باران های موسمی در نواحی جنوب غربی و شمال شرقی هند است. در هند با شروع شدن بارش‌ها شاهد هوا دلپذیری خواهید بود که اگر شما هم به باران و آب و هوای ابری علاقه دارید،می‌توانید آن را بهترین زمان سفر به هند تلقی نمایید.

    فصل تابستان

    تابستان هند از ماه مارس تا ماه می که به عبارتی از اوایل اسفند شروع می‌شود و تا اوایل خرداد تمام می‌شود.

    در فصل تابستان مناطق کوهستانی هند محبوبیت زیادی دارد. از جمله این مناطق عبارت از مک لودگونی و موسوری، نانیتال در قسمت شمالی هند است و دارجلینگ در شرق و وایاناد در جنوب که جز بهترین گزینه های برای سفر در روزهای گرم سال هستند.

    فصل بهار

    فراموش نکنیم فصل بهار نیز یکی از بهترین زمان سفر به هند است. چرا که بخاطر رنگارنگ بودن و طبیعت زیبای آن مشهور است و یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین اتفاقاتی که در فصل بهار هند می‌افتد فستیوال هولی یا جشن رنگ است.

    این فستیوال قرن هاست که قدمت دارد و در آیین هندو به شدت مهم است. مردم هند این جشن را به مناسبت آغاز فصل بهار می‌گیرند و دلیل دیگری که وجود دارد بخاطر پیروزی خوبی بر شیطان است. هندی‌ها شب قبل از فستیوال برای دفع بدی‌ها مقابل آتش می‌ایستند و دعا می‌کنند و صبح روز بعد در پارک‌ها و خیابان‌ها جمع می‌شوند و پودرهای رنگی و گاهی بادکنک‌های پر از آب را به سمت یکدیگر پرتاب می‌کنند و جشن می‌گیرند.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی (تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی ( تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای هندوستان

مدارک جهت اخذ ویزا:

اصل پاسپورت+ فرم های پرشده مخصوص ویزای توریستی+دو قطعه عکس (4*3 جدید)+ کپی صفحه اول و دوم شناسنامه +امضا مسافر در پاسپورت الزامی میباشد+اصل بلیط و کپی صفحه اول و دوم شناسنامه+کپی کارت ملی+آدرس منزل و محل کار و تلفن مسافر

مدت ویزا:

عادی ——> 180/000              تحویل: ——>  2  هفته کاری

فوری —–> با هماهنگی           تحویل: ——> 1 هفته کاری

انواع ویزا:

الف :ویزای توریستی (Tourist Visa)

ب: ویزای تجاری (Business Visa )

ج: ویزای دانشجویی (Student Visa)

د: ویزای تحقیقاتی (Research Visa)

ه: ویزای کنفرانس (Conference Visa)

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

ماهان