تور دبی ویژه بهار

جزئیات تور

  • قیمت: 16.430.000
  • مدت: 3شب و 4روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-02-07
  • پکیج دبی: مشاهده پکیج

تور دبی 3 شب و 4 روز

خدمات توردبی :

بلیط رفت و برگشت با پرواز ایران ایر تور ، 3 شب اقامت در هتل با صبحانه ،بیمه مسافرتی ، ترانسفر فرودگاهی ، لیدر فارسی زبان ، ویزا 14 روزه توریستی

شرایط تور دبی :

  • واکسیناسیون در دو دوز به صورت کامل انجام شده باشد.
  • سپری شدن 15 روز از تزریق دوز دوم.
  • کارت واکسن به زبان انگلیسی در صورت عدم دریافت واکسن همراه داشتن تست منفی کرونا الزامی می باشد.
  • مسئولیت عدم صدور ویزای مسافرین از طرف سفارت بر عهده آژانس آیسان پرواز نمیباشد و مسافر و آژانس درخواست کننده موظف به پرداخت جرایم پرواز و هتل می باشد.

اطلاعات لازم برای سفر به دبی

با تور دبی وارد شهری می‌شوید که آب و هوایی گرم و خشک دارد. شاید در طول سال و به تناسب شرایط جوی، کمی این وضعیت تغییر کند؛ اما شرایط کلی ثابت است. به این معنی که در اکثر روزهای سال در دبی، آسمانِ آبی، آفتابی است و فقط گاهی ابری می‌شود که در آن شرایط می‌توان انتظار بارش را داشت.

خوب است بدانید که برای سفر به دبی، فاصله هوایی بین تهران تا دبی در ۷۴۴ مایل یا ۱۱۹۷ کیلومتر است که طی کردن آن حدود ۲ و ساعت و ۱۰ دقیقه، زمان نیاز دارد

ویزا: می خواهد
واحد پول: درهم امارات (AED)
زبان رسمی: عربی
دین اکثریت مردم: اسلام
بهترین فصل سفر: پاییز و زمستان

بهترین زمان برای سفر به دبی

همانطور که مطلع هستید آب و هوای شهر دبی گرم و خشک است به گونه ای که در فصل تابستان دمای هوا به بالاتر از 40 درجه می­رسد، حتی در فصل زمستان نیز دمای دبی به مقدار قابل توجهی پایین نمی آید و شاید کمی معتدل شود. برخلاف سایر کشورها که فصل زمستان زمان مناسبی برای تفریح و سفر نیست، 6 ماه دوم سال زمان مساعدی برای استفاده از انواع تفریحات آبی، فستیوال ها و جشنواره ها و لذت بردن از سافاری صحرا است.

اگر تحمل گرما برای شما سخت است بهترین زمان برای سفر به دبی فصل زمستان می باشد. از آنجایی که ممکن است خیلی از افراد مانند شما این فصل را برای سفر به دبی انتخاب کنند و به قولی های سیزن شهر دبی زمستان است.

نوامبر تا مارس

در طی این ماه‌های زمستانی، آب‌وهوای این شهر به مراتب مطلوب‌تر می‌شود. البته کماکان رطوبت بالایی به‌دلیل سواحل خلیج فارس در این شهر برقرار است. از طرفی از ماه ژانویه به بعد، می‌توانیم انتظار بارش کم‌وبیش ِ باران را در دبی داشته باشیم.

نوابر تا فوریه

زمستان در دبی از نوامبر۱۰ آبان آغاز می‌شود و تا ۹ اسفند ادامه دارد. این فصل بهترین زمان برای افرادی است که برف و دمای به‌شدت پایین را دوست ندارند. زمستان دبی، فصل لذت بردن از تفریحات فضاهای باز، رفتن به کویر و شرکت در فعالیت‌های ماجراجویانه است. البته دریا در این فصل سرد است و شنا کردن توصیه نمی‌شود. در عوض این فصل زمان مناسبی برای شرکت در فستیوال‌ها، رویدادها و فستیوال‌های خرید است که هر مسافر با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنند.

 مارس و آوریل

بازه ۱۰ اسفند تا ۱۰ اردیبهشت فصل بهار در دبی به شمار می‌آید و یکی از بهترین زمان‌ها برای سفر به این شهر است. این بازه بهترین فرصت برای تجربه تفریحات فضای باز و لذت بردن از دریا است. در این فصل به شنا در دریا هم می‌توانید فکر کنید.

 

آوریل تا اکتبر

همان طور که گفته شد آفتاب و سواحل این شهر از اصلی‌ترین جاذبه‌های آن محسوب می‌شوند؛ پس جای تعجب ندارد اگر در طی ماه‌های گرم سال نیز با ازدحام و هجوم گردشگران رو‌به‌رو شود. علاوه بر گرمای بیش از حد، این رطوبت بالای ۹۰٪ است که شرایط جوی طاقت‌فرسایی به وجود می‌آورد. در نتیجه توصیه می‌کنیم در صورت سفر به دبی در این موقع از سال، از قرار گرفتن در جلوی تابش مستقیم آفتاب، حتی‌الامکان اجتناب کرده و حتما از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید.

 ماه ژوئن تا اوت

تابستان دبی ۱۱ خرداد تا ۹ شهریور ادامه دارد. روزها بلند هستند و بیش از ۱۳ ساعت خورشید می‌تابد. برای تفریحات فضای باز می‌توانید روی اوایل صبح و عصر حساب کنید. تابستان از طرفی بهترین زمان برای بازدید از جاهای دیدنی مانند پارک‌های موضوعی است

سپتامبر و اکتبر

۱۰ شهریور تا ۹ آبان را می‌توان به‌عنوان پاییز دبی در نظر گرفت؛ البته باید این موضوع را مدنظر داشت که برخلاف سایر شهرهای دنیا، خبری از برگ‌های رنگارنگ پاییزی نیست. در عین حال کاهش چشمگیری در دمای هوا شاهد خواهیم بود. گرمای طاقت‌فرسای هوا تمام می‌شود و دوباره می‌توانید به انجام تفریحاتی در فضای باز فکر کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شرایط دریافت ویزای امارات

مدارک لازم برای اخذ وبزا دبی:

کپی رنگی پاسپورت + یک قطعه عکس 3*4 + چک ضمانت برگشت +تعهد نامه

مدت ویزا:       

  • 14 روزه عادی ——> 275 درهم            تحویل:یک هفته کاری
  • یکماهه ———–> 320 درهم            تحویل: یک هفته کاری
  • سه ماهه ———> 1200 درهم          تحویل یک هفته کاری


انواع شرایط اخذ ویزای دبی :

از صدور ويزا برای زنان مجرد زير 30 سال معمولا جلوگيری می شود مگر اينکه همراه پدر و یا همسر خود قصد سفر داشته باشند.
• صدور ويزا برای افراد بالای 60 سال نيز بسيار مشکل می باشد.
• در صورت عدم ترک کشور در تاريخ مقرر، در فرودگاه دبی يک جريمه 100 درهمی به ازاء هر روز تاخير از مسافر اخذ می شود.

در صورتی که قصد ورود به کشور امارات از طريق فرودگاه شهری غير از دبی (ابوظبی، شارجه و ..) را داريد، میبايست ويزای ورود به همان شهر را تقاضا نماييد

ویزای ترانسپورت – این ویزا نوع دیگری از ویزیت ویزا است که دارای مدت 14 روز است و قابل تمدید نیست معمولا این تورهای 3 شب و4 روز از این نوع ویزا استفاده میکنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

ایران ایر تور