تور باکو | ویژه فرمول یک

جزئیات تور

  • قیمت: 35.995.000
  • مدت: 7شب و 8 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-06-19
  • پکیج باکو: مشاهده پکیج
  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت فرودگاهی پرواز ایران ایر ،ترانسفر فرودگاهی، اقامت در هتل با صبحانه،بیمه مسافرتی با پوشش کرونا،یک گشت شهری با ناهار،راهنمای فارسی زبان

تور باکو | ویژه فرمول یک

*نرخ کودک زیر 2 سال 4.995.000 تومان  نت میباشد.

نرخ کودک بدون تخت 24.995.000 و بدون کمیسیون می باشد.

7 شب و 8 روز دوشنبه هر هفته با پرواز ایران ایر

* پرواز ایرباس مدرن ایران ایر

*امکان صدور بلیط بیزینس در پکیج مهیا میباشد لطفا با کانتر مربوطه تماس حاصل فرمایید.

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت پرواز ایران ایر ، ترانسفر فرودگاهی ، اقامت در هتل با صبحانه ، بیمه مسافرتی با پوشش کرونا ، یک گشت شهری با ناهار ، راهنمای فارسی زبان

شرایط تور باکو

  • پرداخت مبلغ بلیط هنگام ثبت نام تور الزامی میباشد.
  • برای افراد بالای 60 سال بیمه مبلغ 75000 تومان به عهده مسافر و آژانس درخواست کننده میباشد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده آژانس درخواست کننده میباشد و آیسان پرواز هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوع الخروج بودن مسافر ندارد.

    فرمول یک باکو یا جایزه بزرگ آذربایجان یکی از مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک هست که هر ساله در پیست شهری باکو، پایتخت آذربایجان برگزار میشه. این مسابقه از سال 2016 به طور مداوم در تقویم فرمول یک قرار داره و به یکی از محبوب ترین و هیجان انگیزترین گرندپری ها تبدیل شده.

    پیست شهری باکو 6.003 کیلومتر طول داره و از 20 پیچ تشکیل شده. این پیست در امتداد بندر باکو و مرکز شهر تاریخی قرار داره و تماشاگرانی که در کنار پیست می ایستند، میتونن شاهد مناظر دیدنی شهر باکو باشن.

    مسابقات فرمول یک باکو به خاطر سرعت بالا، پیشی گرفتن های زیاد و مناظر دیدنی مشهور هست. این مسابقه معمولا در اوایل فصل برگزار میشه و میتونه تاثیر زیادی بر نتیجه نهایی قهرمانی جهان داشته باشه.

    رانندگان مشهوری مثل سباستین فتل، لوئیس همیلتون، و مکس ورشتاپن در این مسابقه به پیروزی رسیدن.

    در سال 2024، شارل لکلرک از تیم فراری قهرمان مسابقات فرمول یک باکو شد.

    اگر علاقه مند به اتومبیل رانی، سرعت، و هیجان هستید، مسابقات فرمول یک باکو رو حتما تماشا کنید. این مسابقه یکی از بهترین رویدادهای ورزشی در جهان هست و تجربه ای فراموش نشدنی رو برای شما رقم خواهد زد.

اطلاعات مهم در مورد سفر به آذربایجان

  • زبان مردم این کشور ترکیه آذری بوده و اگر به زبان ترکی مسلط باشید، می توانید به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید.و برخی نیز به زبان روسی صحبت می‌کنند.
  • دین اکثر مردم این کشور اسلام میباشد.
  • بهترین جا برای اقامت در این کشور بافت سنتی باکو معروف به ایچری شهر، اطراف میدان فواره، خیابان نظامی است
  • پیش شماره ی  این کشور 994+میباشد.
  • واحد پول کشورمانات است.
  • اختلاف زمان آذربایجان با ایران حدود 30 دقیقه است
  • برای مسافرت به این کشور وجود ویزا لازم است.(ویزا فروگاهی است و توسط فرودگاه باکو به صورت الکترونیک صادر میشود)

 

بهترین زمان برای تور باکو

اگر قصد سفر به باکو را دارید باید به شما بگوییم که سه ماه ژوئن و سپس می و جولای شلوغ‌ترین ماه های سال شهر باکو هستند و در این ماه ها  گردشگران و توریست ها از نقاط مختلف به باکو سفر می‌کنند، ولی اگر در ماه های دیگر سال شهر برای گشت و گذار بسیار خلوت می باشد.

باکو در فصل بهار

بهترین زمان سفر به باکو برای گل‌دوستان و طبیعت‌دوستان بهار است. باکو در فصل بهار دارای آب‌وهوای معتدلی است. در فصل بهار احتمال بارندگی بسیار کم است.

بهار به‌عنوان دومین فصل پر گردشگر باکو شناخته می‌شود . زیرا بیشتر توریستان فصل نوروز به باکو سفر می‌کنند زیرا هم آب و هوای آن خیلی خوب است و هم فصل خرید و فستیوال است.

به طور کلی در ماه مارس دمای هوا بین 7 – 11 درجه میباشد و هوا کم کم رو به گرم شدن میرود و مقدمه ای میشود برای تغییر چهره شهر

فصل تابستان در باکو

برای عده‌ای تابستان بهترین زمان سفر به باکو به‌حساب می‌آید. دوست داران شنا و آب‌تنی و علاقه‌مندان به خورشید در این فصل به باکو سفر می‌کنند.

در فصل تابستان آب و هوای باکو گرم و خشک است.آب و هوای باکو از خرداد تا شهریور گرم است واگر میخواهید برنامه‌ی سفر خود را در این ماه‌ها بچینید باید از چند ماه قبل نسبت به رزرو هتل و … اقدام نمایید پیدا کردن هتل ارزان خالی در این بازه زمانی تقریباً غیرممکن است.

البته در این ماه‌ها گرمای هوا آزار دهنده نیست،از اواخر شهریور هوای باکو رو به سردی و خنکی می‌رود.

فصل پاییز در باکو

پاییز بهترین زمان سفر به باکو برای عاشقان برگ ریزان است ، باران‌های گاه و بی گاه پاییزی باکو لذت سفر را برایشان چند برابر می‌کند. میزان رطوبت باکو در این فصل بالا است و وزش باد یک اتفاق طبیعی. در پاییز توریست‌های باکو کاهش پیدا می‌کند و احتمال این‌که هتل‌ها قیمتشان را نسبت به تابستان کاهش دهند زیاد است.

فصل زمستان در باکو

اگر شما عاشق سرما هستید و از دیدن برف لذت می‌برید ،برنامه سفر خود به باکو را در دی ماه بچینید.در ماه‌های آبان تا دی باکو به بیشترین و بالاترین سطح رطوبت خود می‌رسد و برف و باران در این فصل‌ها بسیار زیاد می‌بارد.البته در فصل  زمستان و بیشتر در ماه اسفند برف و باران همچنان هست اما نه به شدت سه ماه  آبان تا دی ماه

در این فصل از سال، باکو تقریباً خالی از توریست است. اگر می‌خواهید با ارزان‌ترین قیمت ممکن تور باکو را رزرو کنید، بهترین زمان سفر برایتان این فصل است.

مکان های گردشگری باکو

  • بازدید از موزه های شهر ( موزه کتاب های مینیاتوری ، موزه فرش آذربایجان ، موزه حیدر علی اف ، موزه ادبیات نظامی ، موزه دولتی هنر آذربایجان ، موزه هنر مدرن باکو )
  • بازدید از ایچری شهر باکو
  • بازدید از برج مایدن ، کاخ شیروان شاهان ، برج شعله ها ، چرخ و فلک باکو
  • بازدید از مینی ونیز باکو ، پارک هایلند باکو ، پارک فیلارمونی ،باغ خان های باکو
  • و….

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

شرایط دریافت ویزای جمهوری آذربایجان

مدارک جهت اخذ ویزای آذربایجان:

1  قطعه عکس 4*3  اصل پاسپورت با 7 ماه اعتبار

 

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

ایران ایرلاین