تور استانبول ویژه بهار

جزئیات تور

  • قیمت: 13.510.000
  • مدت: 5 شب و 6 روز
  • تاریخ برگزاری: 1403-02-11
  • پکیج استانبول: مشاهده پکیج
  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت فرودگاهی ، ترانسفر فرودگاهی ، 5 شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی ،لیدر فارسی زبان، گشت مرکز خرید به همراه ناهار

اطلاعات تور

تور استانبول | 3 شب و 4 روز

خدمات تور استانبول

خدمات تور استانبول : بلیط رفت و برگشت فرودگاهی با پرواز قشم ایر ، ترانسفر فرودگاهی، 5 شب اقامت در هتل با صبحانه، بیمه مسافرتی،لیدر فارسی زبان

شرایط تور

  • مسئولیت کنترل پاسپورت از جهت اعتبار و هرگونه ممنوعیت خروج از کشور عهده آژانس درخواست کننده میباشد و آیسان پرواز هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوع الخروج بودن مسافر ندارد.
  • پرداخت 50% مبلغ تور هنگام درخواست الزامی میباشد و در صورت افزایش نرخ ارز و عدم تسویه ما به التفاوت دریافت میگردد.

اطلاعات مهم در مورد سفر به ترکیه:

  • پیش شماره ی  این کشور 90+میباشد.
  • واحد پول کشور لیر ترکیه است.
  • زبان رسمی مردم ترکی استانبولی است.
  • مذهب اکثرمردم این کشور سنی می باشد.
  • اختلاف زمان ترکیه با ایران حدود 30-دقیقه است.
  • مسافرت به این کشور احتیاجی به ویزا ندارد.
The Bosphorus suspension bridge that connects Europe to Asia lies behind the Ortaköy Mosque in Istanbul, Turkey.

بهترین زمان برای سفر به ترکیه

بهترین زمان برای سفر به ترکیه بهار ، تابستان و پاییز است . در این فصول هوا نه زیاد گرم و نه زیاد سرد است . مناطق جنوبی ترکیه مانند آنتالیا بیشتر در فصل تابستان و مناطق مرکزی و شمالی ترکیه بیشتر در فصل زمستان مورد توجه گردشگران است. در فصل بهار و پاییز به دلیل متعادل بودن هوا گردشگری این شهر رونق میابد اما در فصل تابستان هم انواع جشنواره‌های هنری و کنسرت‌های بزرگ جهانی در این شهر بر پا می شود.

استانبول به عنوان پایتخت فرهنگی ترکیه ، در طول سال میزبان تعدادی از جشنواره های هنری است ؛ در حالیکه استراحتگاه های ساحلی میزبان برنامه های تفریحی از جمله مسابقات مجسمه سازی ماسه ای و بادبادک هستند.

ترکیه اساساً به عنوان خانه ای برای تعطیلات و جشنواره های مختلف در نظر گرفته شده است. بهترین زمان برای سفر به ترکیه و دیدن فستیوال ها اردیبهشت و خرداد است.

سفر به استانبول در بهار

فصل بهار در استانبول اصلا قابل توصیف نیست و زیبایی‌های بکر این شهر چشم هر گردشگری را خیره می‌کند. بهترین زمان سفر به استانبول در طول سال را می‌توانیم بهار بدانیم

فصل بهار از این بابت بهترین زمان برای سفر به ترکیه است، چرا که با جمعیت کمتری از مسافران روبرو می شوید، طبیعت بسیار زیبایی را مشاهده می کنید، با زندگی مردم محلی بهتر آشنا می شوید، هوا در سراسر کشور معتدل است و در اواسط روز هوا خنک و دمای هوا 20 درجه سانتیگراد است و روزها طولانی تر هستند. ماه های فروردین، اردیبهشت و خرداد ( مارس ، آوریل ، مه ) بهترین زمان برای سفر به ترکیه هستند.

سفر به استانبول در تابستان

هوای استانبول در تابستان دلیل خوبی برای سفر خواهد بود. در این فصل آب و هوا گرم و مناسب بوده و یک زمان عالی برای شنا در پلاژهای دریای اژه است ، اگر دوست دارید از فستیوال ها و جشنواره های مختلفی که در ترکیه برگزار می شود، دیدن کنید، بهترین زمان سفر به استانبول در تابستان است.

سفر به استانبول در پاییز

پاییز از جمله زمان های ایده آل برای بازدید از استانبول و جاذبه های گردشگری ترکیه است . چرا که این زمان درجه حرارت بسیار خوشایند است و آسمان صاف و روشن است.

هتل‌ های استانبول در فصل پاییز قیمت مناسبی داشته و توریست‌‌های کمتری در مراکز تفریحی و تجاری حضور دارند . بنابراین اگر قصد دارید تا با هزینه کمتری به ترکیه سفر کنید و یا در فستیوال های پاییزی مانند جشنواره بزرگداشت مولانا و دراویش چرخان شرکت کنید ، پاییز بهترین زمان است.

سفر به استانبول در زمستان

اگر می خواهید چهره متفاوت استانبول را ببینید، سفر در فصل زمستان را انتخاب کنید.به این دلیل که زمستان، high season نیست قیمت ها در شهر کاهش می یابد و می‌توانید بهترین هتل های استانبول و آپارتمان های ترکیه را با مناسب ترین قیمت رزرو کنید.

درست است که زمستان های خشک و سرد با بارش سنگین برف گاهی آزار دهنده می شود اما می‌‌توانید از حراجی‌‌های زمستانه استانبول بهره ببرید. همچنین می توانید بهترین عکس‌‌های زمستانی را از خود به ثبت برسانید.فصل زمستان از دسامبر آغاز شده و تا فوریه ادامه دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای ترکیه

ایرانیان می‌توانند بدون داشتن ویزا به ترکیه سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

هواپیمایی ایران