تور آفریقا جنوبی1403

جزئیات تور

  • قیمت: 2.390$+59.900.000
  • مدت: 9شب 10روز
  • تاریخ برگزاری: 1407-03-07
  • پکیج آفریقا: مشاهده پکیج

 تور آفریقا

 تور آفریقا جنوبی ویژه تعطیلات خرداد

9 شب و 10 روز تاریخ رفت 7 خرداد

تاریخ برگشت 17 خرداد

خدمات تور

بلیط رفت و برگشت فرودگاهی هواپیمایی امارات ، ترانسفر فرودگاهی ، اقامت در هتل با صبحانه ، بیمه مسافرتی ، گشت شهری ، ترانسفر بین شهری ، لیدر فارسی زبان ، ویزا/گشت هلیکوپتر در شهر تاون/ 3 سافاری رایگان/ پرواز داخلی بین شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ تاون

*نرخ پرواز جداگانه محاسبه و از مسافر دریافت میگردد*

مدارک لازم

2 قطعه عکس رنگی3 4 x با زمینه سفید جدید + اصل پاسپورت با حداقل دو ماه اعتبار پس از پایان سفر و امضاء شده توسط صاحب گذرنامه + معرفی نامه شغل مسافر در سربرگ محل کار/ شرکت ، ترجیحا به زبان انگلیسی یا بصورت ترجمه شده با ذکرتاریخ شروع به کار، سمت، میزان حقوق و مدت زمان مرخصی + نامه اشتغال به تحصیل برای دانشجو ھا و دانش آموزان + پرینت حساب بانکی 3 ماھه آخر مسافرین به انگلیسی از بانک ( اعتبار پرینت بانکی از زمان دریافت آن از بانک تا زمان ارایه به سفارت فقط 5 روز می باشد ) + 2 نسخه ترجمه شناسنامه کودکان زیر 18 سال(فقط 1 نسخه از ترجمه ھای شناسنامه بایستی به تائید دادگستری و وزارت امور خارجه رسیده باشد) + حضورمسافر زمان تحویل مدارک به سفارت الزامی میباشد.

ھزینه ترجمه مدارک و بیمه تکمیلی با پوشش کرونا با مبلغ بالا در صورت نیاز و بالای 60 سال بعھده مسافراست.
مسئولیت کنترل پاسپورت بعھده مسافر و آژانس ثبت نام کننده میباشد.

گشت های تور

  • بازدید از میدان نلسون ماندلا
  • بازدید از قبایل مجموعه لسدی و پارک شیرها
  • تفریحتن ریزورت و استفاده از پارک ابی /گشت کشتی جهت بازدید از جزیره فوک های دریایی
  • بازدید از دماغه امید نیک مزرعه شترمرغ افریقایی /استادیوم فوتبال جام جهانی در منتطقه بوکآپ/بزرگترین مرکز خرید شهر کیپ تاون

اطلاعات مهم برای سفر به آفریقا

  • زبان مردم این کشور زبان انگلیسی و سواحلی است
  • دین اکثر مردم کنیا مسیحیت ، اسلام و بی دین میباشد.
  • پیش شماره ی  این کشور 254+میباشد.
  • واحد پول کشور شیلینگ کنیا است.
  • اختلاف زمان کنیا با ایران حدود 1 ساعت و 30 دقیقه است

بهترین زمان سفر به آفریقا

جالب است بدانید فصل ها در این کشور به صورت وارونه است.

ماه ژانویه (دی – بهمن)

ژانویه یک ماه گرم و خشک است و یکی از ماه های اوج سفرها با شروع سال جدید میلادی است. ژانویه یک زمان محبوب اما شلوغ برای تجربه انواع فعالیت ها مانند سافاری، پیاده روی، شهرگردی، غواصی و لذت بردن از جاهای دیدنی کنیا است.

ماه فوریه (بهمن – اسفند)

ماه فوریه نیز جزو فصل خشک به شمار می رود و کمبود باران، آن را به یک انتخاب محبوب برای سافاری تبدیل می کند. زمین ها کمتر گل آلود هستند و تماشای حیات وحش راحت تر است. همچنین جزو بهترین زمان ها برای کوهنوردی و پیاده‌روی است، اگرچه فصل اوج کوهنوردی است و قیمت ها افزایش پیدا می کنند.

ماه مارس (اسفند – فروردین)

از ماه مارس فصل بارانی کم کم ظهور می کند و هوا گرمتر و مرطوب تر می شود اما ماه مارس زمان بسیار لذت بخشی برای حضور در کنیا است. قیمت‌ها مقرون به صرفه هستند و معمولا بارش باران از اواخر ماه شروع می شود. بنابراین نیمه اول مارس فرصتی عالی برای سفر است.

در ماه مارس سواحل کنیا عالی هستند و آب های شفاف با دید مناسب، امکان برای غواصی و کشف حیات دریایی را فراهم می کنند.

ماه آوریل (فروردین – اردیبهشت)

کمیا در ماه آوریل به خاطر بارش باران، مرطوب‌تر و سرسبزتر است اما سواحل اطراف مومباسا و مالیندی می‌توانند به خاطر وجود پشه‌های زیاد آزاردهنده باشند. همچنین تماشای حیات وحش به دلیل پوشش گیاهی ضخیم و تجمع کمتر حیوانات در منابع آبی، می تواند چالش برانگیز باشد، اما چشم اندازها دیدنی هستند و اقامتگاه ها ارزان می شوند.

ماه می (اردیبهشت – خرداد)

ماه می نیز همانند آوریل برای تماشای حیات وحش به خاطر چمن‌ها بلندتر، چالش برانگیز است اما طیف رنگی سبز برای عکاسی فوق‌العاده است. برای سافاری، ذخیره‌گاه ملی سامبورو در شمال کنیا انتخاب مناسب تری است؛ زیرا حیوانات در سواحل رودخانه جمع می‌شوند.

ماه ژوئن (خرداد – تیر)

بارش باران در ماه ژوئن ادامه پیدا می کند و هوای خنک و ابری در کنیا حکمرفا می شود. ماه ژوئن زمان فوق العاده ای برای تجربه ارتفاعات کنیا است و با رطوبت کم، پیاده روی و کوهنوردی کمی آسان تر می شود.

ماه جولای (تیر – مرداد)

ماه جولای شروع فصل تابستان است و این فصل برای علاقه مندان به حیات وحش و مهاجرت بزرگ، بهترین فصل سفر به کنیا است. دمای هوا در سراسر کنیا مناسب است و سواحل، شهرها و ذخیره گاه های حیوانات در بهترین حالت خود برای سفر هستند.

ماه آگوست (مرداد – شهریور)

مانند جولای، ماه آگوست نیز می تواند بهترین زمان سفر به کنیا باشد. چرا که مهاجرت بزرگ در حال رخ دادن است و دشت های مارا مملو از جانواران هستند و البته پر از گردشگرانی که برای تماشای مهاجرت بزرگ به ماسای مارا آمده اند. اگر به دنبال سافاری خلوت تری هستید، می توانید به سایر پارک های ملی کنیا بروید.

ماه سپتامبر (شهریور – مهر)

ماه سپتامبر آب و هوای تابستانی و شرایط مناسب تماشای حیات وحش را دارد و خلوت تر از جولای و آگوست است. چرا که اواخر مهاجرت بزرگ است. در ماه سپتامبر، فصل گرم و خشک شروع می شود و تقریباً هیچ احتمالی برای بارندگی وجود ندارد.

ماه اکتبر (مهر – آبان)

مهاجرت بزرگ در ماه اکتبر همچنان ادامه دارد و حیوانات سردرگم و جامانده از گله میلیونی در دشت ها حضور دارند. جمعیت بازدیدکنندگان کمتر است و هوا کاملا گرم و خشک است.

در ماه اکتبر، شهر نایروبی میزبان Tusker Safari Sevens است. این جشنواره یک تورنمنت سالانه است که برای تیم‌های بین‌المللی این کشور است.

ماه نوامبر (آبان – آذر)

می رسیم به ماه نوامبر که فصل مهاجرت بزرگ به اتمام رسیده، آب و هوا ترکیبی از رطوبت/خشکی است و در تب و تاب جشنواره های پرشور هستیم. ماه نوامبر یک ماه سرگرم کننده برای دوستداران سفر در جشنواره ها هستند. کارناوال مومباسا و جشنواره فرهنگی لامو که میراث غنی جوامع کنیا را جشن می گیرد، در ماه نوامبر برگزار می شود.

ماه دسامبر (آذر – دی)

ماه دسامبر یک فصل تقریبا سرسبز در کنیا است و بارش باران در اواسط ماه متوقف می‌شود. در دسامبر پارک‌های کنیا در آستانه شلوغ شدن به خاطر تعطیلات سال نو میلادی هستند و زمان خوبی برای سافاری با جمعیت خلوت است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

شرایط دریافت ویزای آفریقای جنوبی

مدارک لازم جهت اخذ ويزای آفریقای جنوبی:

اصل پاسپورت + دو قطعه عكس 4*3+ تائیدیه حساب بانک به لاتین مانده (10 میلیون) + گواهی اشتغال به کار + کپی شناسنامه ترجمه شده + واچر هتل و بلیط حضور مسافر جهت مصاحبه در سفارت الزامی میباشد.

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل