تور روسیه

جزئیات تور

تور روسیه مسکو 5 شب و 6 روز

خدمات تور

بلیت رفت و برگشت با هواپیمایی ماهان ،5 شب اقامت در هتل با صبحانه ، بیمه مسافــــرتی، ویزا

شرایط تور روسیه

مسئولیت کنترل پاسپورت بابت هرگونه ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر میباشد.

داشتن کارت واکسن الزامی می باشد (تمام واکسن های مورد تایید وزارت بهداشت)

مبلغ 15 میلیون تومان ضمانت بانکی جهت بازگشت مسافر ( در صورت تشخیص شرکت)

هزینه بیمه مسافران بالای 60 سال جداگانه از مبلغ تور و به عهده مسافر میباشد.

 

اطلاعات لازم برای سفر به روسیه

روسیه کشور پهناوری بوده که در مناطق مختلف آن دمای هوا متفاوت است. با این حال در اغلب شهرهای آن به خصوص در شش ماهه دوم سال شاهد سرمای بسیار شدیدی هستیم.در صورتی که در تابستان به روسیه سفر می ‌کنید، می ‌توانید این اطمینان را داشته باشید که در بیشتر روزها هوا مطلوب باشد. بنابراین می‌توانید لباس‌ های راحت‌ تری هم همراه خود ببرید.

روسیه دارای تنوع فرهنگی بسیار زیادی است. در واقع با تور روسیه می توانید مجموعه ای از فرهنگ های مختلف را از نزدیک ببینید و همزمان از مکان های تاریخی و گردشگری آن نیز بازدید کنید.

واحد پول: واحد پول کشور روسیه روبل است.

دین اکثریت مردم: در این کشور ادیان مختلفی وجود دارد، مردم این کشور اغلب مسیحی، یهودی، مسلمان و بودایی هستند. ۵۰ درصد مردم این کشور به دین مسیح معتقد هستند.

کد تلفن کشور: ۷+

زبان رسمی مردم : روسی

بهترین زمان برای سفر به روسیه

فصل بهار در روسیه

اگر از لحاظ قیمت بخواهید به مسکو یا سنت پترزبورگ سفر کنید در فصل بین ماه مارس تا آخر خرداد که بهار روسیه نیز هست بهترین زمان به سفر به روسیه از لحاظ کاهش هزینه ها به حساب می آید.

در فصل بهار که برف ها و یخ ها شروع به آب شدن می کنند، خیلی از خیابان ها و مناطق مسکو گل آلود می شوند.

فصل تابستان

تابستان بهترین زمان سفر به روسیه است، زیرا خورشید و گرمایش، هوا را برای فعالیت‌های فضای باز مناسب می‌کند. به‌خصوص بعد از زمستان طولانی و سرد، بهار و تابستان یک تغییر بسیار خوشایند در گردشگری روسیه هستند. دمای آب دریا کاملا ملایم و مناسب تفریحات آبی است.

فصل پاییز

در فصل پاییز، آب و هوای روسیه آنقدرها گرم و آنقدرها سرد نیست و هوای مطلوبی است. از طرفی روسیه در فصل پاییز خلوت می شود.

همه چیز در  تور روسیه  در فصل پاییز ارزان تر از فصل تابستان است و شما با انتخاب هوشمندانه پاییز برای سفر به روسیه می توانید به میزان زیادی در هزینه های سفرتان به روسیه صرفه جویی کنید. در این فصل می توانید تفریحات رایگان زیادی در روسیه داشته باشید و از قدم زدن روی برگ های پاییزی در شهرهای زیبای روسیه لذت بببرید.

در فصل پاییز، فستیوال پاییز طلایی روسیه برگزار می شود،این فستیوال آخرین فستیوالی در روسیه است که در هوای گرم روسیه برگزار می شود. در طی این فستیوال همه کشاورزان در همه مناطق روسیه، محصولات خود را از پنیر گرفته تا ماهی و میوه و سبزیجات عرضه می کنند. این فستیوال در مسکو بهتر از هر جای دیگری در روسیه برگزار می شود و افراد زیادی در اماکن مهم مسکو گرد هم جمع می شوند. در طی برگزاری این فستیوال، شهر مسکو زیباتر از همیشه می شود و تزئینات جالبی در سطح شهر انجام می شود. از طرفی فرصت این فراهم می شود تا مردم غذاهای خوشمزه میل کنند و در جشن ها و جشن هایی که در سطح شهر مسکو برگزار می شوند، شرکت کنند.

فصل زمستان

زمستان روسیه واقعا سرد است. برای به‌دست آوردن یک درک واقعی از روسیه و زندگی واقعی مردم روسیه بهترین زمان سفر به روسیه زمستان است. با رسیدن زمستان همه درختان شاخ و برگ خود را از دست می‌دهند و فقط درختان خانواده مخروطیان مثل کاج و سرو سبز باقی می‌مانند. درختان و خانه‌ها و خیابان‌ها زیر یک پتوی سفید از برف پوشیده می‌شوند ولی همه چیز باشکوه به نظر می‌رسد.

مورمانسک در روسیه در مختصات دو درجه در شمال دایره قطب شمال قرار دارد و بزرگ‌ترین شهر در محدوده دایره قطب شمال است. اگر زمستان را بهترین زمان سفر به روسیه انتخاب کردید، به این شهر سفر کنید و از دیدن شفق قطبی لذت ببرید.

وقتی زمستان را به‌عنوان بهترین زمان سفر به روسیه انتخاب می‌کنید، می‌توانید در منطقه کارلیا در سن پترزبورگ سوار سورتمه‌هایی شوید که توسط سگ‌ها کشیده می‌شوند. غذاهای روسی خاص زمستان مانند کوفته‌های گوشتی را امتحان کنید. سفر دریایی روی یخ را با کشتی‌های یخ‌شکن تجربه کنید. هم‌چنین می‌توانید شرق روسیه را در تور خصوصی دریاچه بایکال جستجو کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی ( تور روسیه نوروز 1402 ، تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شرایط دریافت ویزای روسیه

مدارک جهت اخذ ویزا روسیه:
اصل پاسپورت + يك قطعه عكس4×3 + بليت هواپيما +واچر هتل + مشخصات فردی مسافر+امضا مسافر در پاسپورت الزامی است.

مدت ویزا:

  • توریستی 15 روزه
  • توریستی 15 روزه فوری
  • توریستی 1 ماهه عادی
  • توریستی 1 ماهه فوری
  • تجاری 1 ماهه عادی
  • تجاری 1 ماهه فوری
  • تجاری 3 ماهه سینگل عادی
  • تجاری 3 ماهه سینگل فوری
  • تجاری 3 ماهه دبل عادی
  • تجاری 3 ماهه دبل فوری
  • تجاری یکساله مولتی

شرایط ویزا 
ویزا می‌تواند به صورت single صادر شود که در این صورت به شما تنها اجازه یک بار ورود به آن کشور را می‌دهد. همچنین‌ ویزای شما ممکن است multiple باشد که به این ترتیب، شما امکان ورود و خروج متعدد به کشور صادرکننده ویزا را در طی مدت اعتبار ویزا خواهید داشت.
پس اگر نیاز به مسافرت بعدی به کشور مورد نظر خود را دارید، به خاطر این‌که مجبور نباشید برای سفر بعدی ویزا بگیرید، سعی کنید ویزایی با مدت اعتبار طولانی‌تر و به صورت multiple بگیرید.
نکته مهمی که ‌‌باید به آن اشاره کرد، قانون عدم امکان تمدید ویزا برای ویزاهای توریستی و ویزاهای کمتر از ۶ ماه اعتبار است، البته در مواردی خاص مانند مشکلات پزشکی این کار انجام می‌شود.
از ویزا به خوبی نگهداری کنید. به خاطر داشته باشید که در یک کشور خارجی، گذرنامه به منزله کارت شناسایی و برگه هویت شماست و همچنین داشتن ویزا به منزله ورود قانونی شما به خاک آن کشور است که به همین دلیل باید در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید‌.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل

هواپیمایی ماهان ایر