تور کوش آداسی

جزئیات تور

تور کوش آداسی ویژه  1403 | 6 شب و 7 روز

خدمات تور

پرواز رفت و برگشت پروازقشم ایر، 6 شب اقامت در هتل ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی ، لیدر فارسی زبان

اطلاعات تور

نرخ کودک زیر دو سال 1.990.000 هزار تومان می باشد.

شرایط تور کوش آداسی

  • پرداخت مبلغ بلیط هنگام ثبت نام تور الزامی میباشد.
  • برای افراد بالای 60 سال بیمه مبلغ 75000 تومان به عهده مسافر و آژانس درخواست کننده میباشد.
  • مسئولیت کنترل پاسپورت به عهده مسافر میباشد و آیسان پرواز هیچگونه مسئولیتی در قبال ممنوع الخروج بودن مسافر ندارد.

اطلاعات مهم در مورد سفر به کوش آداسی ترکیه

  • زبان مردم این کشور ترکیه استانبولی بوده و اگر به زبان ترکی مسلط باشید، می توانید به راحتی با مردم این کشور ارتباط برقرار کنید.
  • پیش شماره ی  این کشور 90+میباشد.
  • واحد پول کشور لیر ترکیه است.
  • مذهب اکثرمردم این کشور سنی می باشد.
  • اختلاف زمان ترکیه با ایران حدود 30-دقیقه است.
  • مسافرت به این کشور احتیاجی به ویزا ندارد.

بهترین زمان سفر به کوش آداسی

کوش آداسی دارای اقلیم مدیترانه‌ای با زمستان‌هایی معتدل و تابستان‌هایی گرم است که فصل گردشگری طولانی برای این شهر به ارمغان می‌آورد. این شهر برای ۳۰۰ روز سال، غرق در آفتاب است. سواحل ماسه‌ای بی‌شمار با آب‌های تمیز و شفاف و امکانات تفریحات آبی، جوی آرامش‌بخش برای شما فراهم می‌کنند. موج‌سواری، اسکی روی آب، قایق‌سواری و والیبال ساحلی، تنها بخش کوچکی از انتخاب‌های افراد علاقه‌مند به هیجان هستند.

از نظر آب و هوایی کوش آداسی دارای اقلیم آب و هوایی خاصی است. بستر مدیترانه ای آن باعث می شود تا تابستان های گرم و زمستان هایی معتدل در این شهر وجود داشته باشد.

دقیقا به خاطر همین اقلیم خاص آب و هوایی، این شهر بندری و گردشگری برای همه ی فصل ها، دارای بهترین زمان برای سفر است. به هر حال بیشتر روزهای سال آسمان این شهر کاملا آفتابی است. این آفتاب در کنار ساحل ماسه ای آن و دریای آبی و تمیزش که در نهایت همه ی امکانات لازم را در خود دارد، در اکثر ایام سال پر باشد از گردشگران و توریست هایی که از سراسر دنیا به آن سر می زنند.

با این حال باید بدانید که اگر می خواهید همه چیز را در بهترین حالت آب و هوایی این شهر داشته باشید، بهترین زمان برای سفر به کوش آداسی از مارس تا ژوئن (۲۱ اسفند تا ۲۰ خرداد) و سپتامبر تا دسامبر (۲۶ شهریور تا ۱۱ آذر) است. بهار و پاییز کوش آداسی یکی از ملایم ترین شرایط آب و هوایی را دارد. البته در فصل تابستان هم رطوبت هوا معتدل و دلپذیر است.

بهترین مکان‌های دیدنی و تفریحی در شهر کوش آداسی

معبد آرتمیس که مربوط به روم باستان یکی از مهم‌ترین مراکز دیدنی در این شهر به‌شمار می‌آید. همچنین خانه مریم مقدس، جزیره کبوتر، پاموکاله و قلعه کوش آداسی از دیگر مراکز دیدنی شناخته شده هستند که دارای قدمتی تاریخی می‌باشند. اگر به دنبال تفریحات هیجان‌انگیز می‌باشید، پارک آبی و پارک دلفین آدالند و ladies beach  مکان‌های ایده‌آلی برای شما به حساب می‌آیند. با سفر به کوش آداسی، سعی کنید بازدید از مراکز دیدنی مانند میلتوس، پرینه و کلیسای سنت جان را از دست ندهید.

 

 

پارک آبی تور کوش آداسی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

 

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شرایط دریافت ویزای ترکیه

ایرانیان می‌توانند بدون داشتن ویزا به ترکیه سفر کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

حمل و نقل