معرفی بهترین کشور ها برای سفر زمستانی

با فرارسیدن زمستان، بسیاری از گردشگران از چند روز تعطیلی نهایت استفاده را می‌برند تا سفری به‌یادماندنی را برای خود برنامه‌ریزی کنند.سفر زمستانی تجربه‌ای متفاوت است. شهرها و استان‌هایی که آب و هوای سرد و برفی دارند برای انواع تفریحات زمستانی و شهرهای گرم با آب و هوای مطبوع برای گشت و گذاری تابستانی در سردترین فصل سال مناسب هستند.در این مطلب به معرفی چند مورد از بهترین کشور ها برای سفر در زمستان می پردازیم.

1.تایلند،مقصدی داغ برای سفرهای زمستانی

زمستان‌های تایلند از دسامبر تا فوریه  را شامل می‌شود. این فصل را می‌توان با دمای ۱۸ تا ۲۵  درجه سانتی‌گراد می‌توان بهترین فصل سفر به تایلند دانست. در این فصل هوا در معتدل‌ترین حالت خود قرار دارد و خبری از وزش باد و باران‌های موسمی نیست. این هوای عالی افرادی که تابش آفتاب را به برف و باران در کشور خود ترجیح می‌دهند به سمت جزایر تایلند می‌کشاند. در این فصل تمام امکانات گردشگری جزیره از هتل‌های کنار دریا و جاذبه‌های طبیعی گرفته تا رستوران‌ها و تفریحات آبی برای پذیرایی از گردشگران آماده می‌شوند و گردشگران تایلند با هر سلیقه‌ای می‌توانند رویایی‌ترین تعطیلات خود را سپری کنند.

بازدید از جاذبه‌های تاریخی بانکوک ، گشت و گذار در سواحل پوکت و پاتایا، لذت سرو غذاهای جذاب خیابانی، فیل سواری در جنگل، غواصی و دیدن دنیای زیر آب، ماهیگیری و خرید سوغاتی‌های رنگارنگ از تفریحاتی هستند که می‌توانید با سفر به تایلند در زمستان تجربه کنید.

2.کانادا،مشهورترین مقصد زمستانی دنیا

فصل زمستان با وجود داشتن آب و هوای سرد به یکی از بهترین زمان برای سفر به کانادا و پر جاذبه ترین فصل ها برای گردشگران تبدیل شده است.

در این فصل با وجود هوای بسیار سرد در کانادا، افراد بسیاری برای ورزش های زمستانی مانند اسکی به شهر کبک و مون ترمبلان (واقع در کبک) سفر می کنند.

همچنین  شهر وینیپگ و شارلوت تاون (در جزیره پرنس ادوارد)، به جهت برگزاری بزرگترین فستیوال زمستانی به یکی از بهترین مقاصد زمستانی در کانادا تبدیل شده است.

ماه مارس به دلیل اسکی در روز سنت پاتریک به یکی از جذاب ترین و بهترین زمان برای سفر به کانادا می باشد.

در این ماه شهر تورنتو به یکی از بهترین شهرهای کانادا برای جشن روز سنت پاتریک و شهر ویسلر به یکی از جاذب ترین مناطق برای اسکی تبدیل شده است.

 

3.دبی،لوکس ترین مقصد زمستانی

یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی، سواحل زیبا و آب و هوای گرم این شهر، در فصل زمستان است. همانطور که حدس می‌زنید فصل‌های زمستانی، بهترین زمان سفر به دبی برای لذت بردن از آب و هواست. دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، رطوبت پنجاه درجه و گرمای دلچسب خورشید زمستان، این فصل را به مقصد عاشقان هوای بهاری و کسانی که از سرمای زمستان فراری هستند تبدیل می‌کند.

فستیوال زمستانی دبی در زمان کریسمس (از ۲۶ دسامبر تا ۲۶ ژانویه) برگزار می‌شود. در این فستیوال بسیاری از فروشگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود هستند و قیمت بعضی از اجناس تا ۷۵ درصد کم می‌شود.

4.اسپانیا،متفاوت ترین مقصد سفر زمستانی

زمستان که به طور رسمی از حدود 22 دسامبر شروع می‌شود و در حدود 21 مارس به پایان می‌رسد، به دلایل زیادی زمان مناسبی برای سفر به اسپانیا است. این فصل پر از سنت‌هایی است که دوست خواهید داشت. از سرگرمی کارناوال گرفته تا کریسمس یا عید پاک! این مناسبت‌ها اغلب در اواخر زمستان یا اوایل بهار جشن گرفته می‌شود.

در اسپانیا برف می‌بارد و کوه‌های آن بیشتر از هر کشور دیگری در اروپا است. بدین معنی که شما می‌توانید در اسپانیا اسکی کنید. پیست‌های اسکی نزدیک مادرید، در شمال غربی اسپانیا (در گالیسیا، لئون و کانتابریا)، لاریوجا و تروئل وجود دارد.از آنجا که اکثر اسکی بازانِ مشتاق به سمت کوه‌های آلپ حرکت می‌کنند، استراحتگاه‌های اسپانیا قیمت متوسطی دارند.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *