باکو استار | برای اولین بار حمل بار هوایی و بسته های پستی بین تهران و باکو

حمل بار هوایی مسیر تهران باکو

اطلاعیه باکو استار

با کمال افتخار به اطلاع هموطنان گرامی و فعالین اقتصادی مقیم در کشور آذربایجان میرساند امکان حمل بار هوایی و تجاری و بسته های پستی از باکو به تهران و بالعکس (cargo)   فراهم گردیده است.

لذا جهت کسب اطلاعات کامل و انجام خدمات فوق با شرکت باکو استار به عنوان تنها نماینده رسمی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) در آذربایجان تماس حاصل فرمایید.

تلفن تماس: 502610170(994+) | 502610180(994+) | 502610190(994+)

آدرس: باکو ، خیابان خاقانی1

وبسایت: www.bakustar.az

اینستاگرام: bakustar_travel

کارگو هوایی:

به مجموعه اقداماتی که جهت حمل بار هوایی انجام میشود کارگو هوایی میگویند. این نوع حمل در قالب کارگو بار تجاری و کارگو بار مسافر می باشد. این اقدامات میتواند برای بار های ورودی به کشور و بار های خروجی از کشور باشد که برای بار های خروجی از کشور این اقدامات توسط کارگو فرودگاه امام خمینی یا پایانه هوشمند صادرات انجام می شود.

انواع کارگو و بار مسافری به آذربایجان با هواپیما چگونه انجام پذیر است؟

 ارسال بار یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های اصلی مسافران، مهاجران و بالاخص تجار است.با عنایت به قوانین مسافری ایرلاین‌ها، هر مسافر تنها می تواند مقدار بسیار محدودی بار همراه خود به آذربایجان ببرد و از آن مقدار بیشتر می باید هزینهای گزاف جهت جریمه اضافه بار مسافری به شرکت هواپیمایی پرداخت کنداز جمله روش های پیش رو که جهت حمل بار می‌ توان استفاده کرد، سرویس پست پیشتاز، خدمات حمل سریع شرکت‌های کوریر، ترابری زمینی و حمل دریایی است.

اما با دانش به آن که محدودیت‌های بسیار زیاد در سرویس پست پیشتاز، سرعت بسیار کم در حمل و نقل دریایی و زمینی، علاوه بر آن هزینه‌ بسیار بالای خدمات کوریر و… دارد، ما به شما سرویس دیگری که همان حمل و نقل هوایی بار و اضافه بار مسافری با هواپیما، از طریق خدمات ویژه فریت بار می‌باشد را پیشنهاد می‌کنیم.

در این ایام، فریت بار و ارسال کارگو با هواپیما یقینا ارزان ترین، امن‌ترین و سریع ترین روش برای ارسال بار به آذربایجان می باشد.با توجه به روند مهاجرت در چند سال گذشته ، بسیاری از مهاجران تمایل دارند اثاثیه منزل خود را که به صورت بار می باشد مثل کتاب، آلبوم عکس و‌… و یا بارهایی که به صورت کلی و حجیم هستند،را همراه خود ببرند

 اما اغلب این افراد در مواجهه با قوانین گمرکی کشورهای ایران و آذربایجان ، اشتباه در نحوه محاسبه هزینه ها به علت بی اطلاعی از صنعت حمل و نقل هوایی بار و همچنین بی اطلاعی از قوانین و محدودیت‌های خطوط هوایی در سرویس حمل هوایی انواع بار و کارگو، دچار سردرگمی می‌شوند.

اگر قصد دارید بار شما در کوتاه ترین زمان و کم ترین قیمت به باکو آذربایجان برسد فقط کافی است با مجموعه ما تماس بگیرید، تیمی حرفهای با ارائه خدماتی مثل مشاوره کاملا رایگان، بسته بندی تخصصی انواع بار صادراتی و کارگو، حمل و نقل زمینی مرسولات تا فرودگاه امام، انجام کارهای گمرکی، تهیه اسناد اداری و صدور بارنامه هوایی، جهت فرستادن بار به باکو و با مقرون به صرفه ترین هزینه، در خدمت شما است.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر از جاذبه های گردشگری در سراسر جهان و اطلاع از تور های گردشگری داخلی(تور کیش،مشهد و ….) و تور های خارجی (تور باکو ، ترکیه ، تایلند ، دبی و …) با ما در آیسان پرواز همراه باشید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *